Bija laiks, kad mana ikdienas naudas zīme bija 500 lati, taču tad atnāca citi laiki un pati dzīve lika pārvērtēt daudzas vērtības, tāpēc šodien es cienu cilvēkus vairāk kā naudu, ieskaitot tos, kam svarīga pati zaļākā naudas zīme mūsu makā- 5 lati.
Startēju pašvaldības vēlēšanās no Zaļās partijas, jo šodienas politika nav ekoloģiska pret cilvēkiem, kam svarīga 5 latu naudas zīme.

Esmu PAR:

·       lai katram ir 5 lati kabatā
·       lai katrs pelna vismaz 5 lati stundā
·       lai nav kukuļi, bet ir 5 lati konfektēm
·       lai Rīgas parāds nav lielāks par 5 lati uz katru rīdzinieku
·       lai 10m2 komunālie maksājumi nebūtu lielāki par 5 lati




1 komentārs:

  1. Pilnīgi pielrīu. Arī es esmu Zaļajā partijā jo no 1987.g. biju darbojies kopā ar Arvīdu Ulmi, Pāvilu Raudoni un Faraldu Sīmani.

    AtbildētDzēst